Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą FORMUŁA 8™.
Absolwent Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (certyfikat CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Blisko związany z gronem konsultantów INFOTEAM Sales Process Consulting AG (Zűrich, Szwajcaria) – firmy doradczej stanowiącej ścisłą, światową czołówkę w dziedzinie podnoszenia efektywności sprzedaży.
Na przestrzeni ostatniej dekady prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm, a w samych warsztatach menedżerskich wzięło udział ponad 800 menedżerów z szerokiej palety branż. Przeprowadził blisko 100 dedykowanych projektów doradczych oraz procesów transformacji, których celem było zwiększenie przychodów i zyskowności. Jego dziedzinami specjalizacji są: przeprowadzanie zmiany modelu myślenia i działania w obszarach zarządzania, marketingu, sprzedaży i współpracy wewnątrz organizacji (mapowanie, wizualizacja i zarządzanie procesami, przepływ informacji, planowanie i optymalizacja działań). Posiada liczne referencje, które można potwierdzać w bezpośrednich rozmowach z Klientami.
Na przestrzeni 10 lat praktyki konsultingowej współpracował z branżą handlową, finansową, hotelarską, motoryzacyjną, logistyczną, chemiczną i petrochemiczną, rolniczą, budowlaną i drogową, metalurgiczną, sportową, reklamową, badań rynkowych, usług szkoleniowych i HR, kosmetyczną i beauty, stomatologiczną, medyczną, apteczną, przemysłem maszynowym, ciężkim i elektroenergetycznym oraz z polskimi i międzynarodowymi producentami produktów dedykowanych biznesowi i osobom indywidualnym.
„Jestem przeciwnikiem wdrażania modeli biznesowych zgodnie z ich pełnymi kształtami w myśl założenia, iż bryczka z konnym zaprzęgiem nie będzie w stanie poruszać się z prędkością 200 km/h po autostradzie. Każda firma ma swoją mądrość oraz etap rozwoju i lekceważenie tego jest powodem szerokiej fali porażek fuzji, przejęć i przemian organizacyjnych. „Nie ma zestawu dobrych rad dla każdego” – powiedział kiedyś CEO firmy Intel. Ta myśl, mimo iż wymaga ogromnego wysiłku poznawczego, analitycznego i konstrukcyjnego, przyświeca mi podczas realizacji każdego projektu”.